Schůzku na radnici zařídí internet

K úředníkům radnice Prahy 6 se od září lze objednat mimo úřední hodiny pomocí internetu. Radnice v září spustila testovací provoz očekávaného „Deníku úředníka“. Návštěvu si tak zarezervujete od počítače z pohodlí domova.

„Jde o další z plánovaných kroků, kterými se úřad snaží svým občanům zjednodušit komunikaci s úřadem,“ sdělil tajemník úřadu Václav Pátek. Podotýká, že i nadále se lidé mohou objednávat prostřednictvím call centra na čísle 220 189 111. Objednání přes internet je dalším vylepšením. „Postup vyžaduje pouze několik kliknutí, na která systém zájemce navede,“ říká tajemník.

Jak služba funguje? Na internetových stránkách www.praha6.cz v odkazu kontakty a úřední hodiny lze najít ikonu s názvem Alokace času úředníka. Po rozkliknutí občan vyplní kontaktní údaje – jméno a email a vybere si požadovaný odbor a příslušného úředníka a zadá téma schůzky. Z nabízeného diáře si vybere čas, který mu vyhovuje a úředník ho ještě nemá rezervovaný. Na každou schůzku je k dipozici 15 minut.

Po odeslání čeká na potvrzovací email, který se objeví během několika minut. Pokud dojde ke změnám v programu úředníka nebo například úředník onemocní, obdrží tuto informaci opět prostřednictvím e-mailu.

„Systém je nyní ve zkušebním provozu, uvidíme, jaký o něj bude zájem,“ dodal Pátek s tím, že systém ještě může mít tento měsíc technické výpadky. Očekává však, že se novinka mezi návštěvníky úřadu rychle ujme.