Školáci soutěžili o nejhezčí reklamu

náhled souboru V soutěži Zlatý erb, která podporuje rozvoj informačních služeb občanům prostřednictvím internetu a dalších elektronických medií získal úřad Prahy 6 již řadu cen. Letos se soutěže neúčastnil, ale ani tak Praha 6 neodešla s prázdnou. Želízkem v ohni se stal patnáctiletý student Martin Zíka z Červeného vrchu. S projektem PragueCamera.net obsadil druhé místo v pražském finále soutěže Junior Erb.

„Den s médii“ je soutěž, kterou již tradičně pořádá Bankovní akademie a gymnázium v Praze 10. Cílem soutěže je nechat děti nahlédnout do světa propagace a reklamy, a kromě poučení a zábavy poskytnout prostor pro tvořivost a invenci.

Ještě před začátkem soutěžního klání studenti z kvinty pořádajícího gymnázia v několika zdařilých powerpointových prezentacích doplněných vtipnými ukázkami seznámili soutěžící s různými druhy reklamy, hlavními principy propagace a některými výtvarnými triky, které se v této oblasti používají.

Úkolem soutěžících, žáků pátých tříd z Prahy, bylo vytvořit reklamu na vybraný produkt ve třech různých provedeních. Kromě plakátu a upoutávky v powerpointu měly děti napsat a dramaticky ztvárnit rozhlasový spot.

Žáci z 5. ročníků ZŠ Červený vrch dokázali uplatnit velkou míru kreativity a získali první místo za svou reklamu na novou PC hru, jejich propagace soutěže o dovolenou snů se umístila na bronzové příčce a reklama na hotel pro domácí mazlíčky obdržela cenu poroty.