Úřad městské části Praha 6 - výtisk z oficiálního webu radnice


Infolinka
COVID-19 / KORONAVIRUS : : kompletní a průběžně aktualizované informace
Úvodní stránka ›› Akce a novinky ›› Aktuality ›› detail/podstránka

Mobilní radnice

Provoz mobilní radnice slibovala městská část poté, co se úřad přestěhoval do provizorního působiště na polikliniku Pod Marjánkou. Od 1. července svůj slib plní.


náhled souboru
„První měsíc půjde o zkušební provoz, kdy budeme vylaďovat detaily,“ uvedla tajemnice úřadu Lenka Pokorná s tím, že rozsah služeb, které by chtěla občanům nabídnout, by měl být co nejširší.

Městská část tak reaguje na to, že lidé mohou mít nepříjemnosti s tím, že jednotlivé části úřadu jsou rozmístěny po více pracovištích.

Mobilní radnici mají využívat občané starší 80 let, lidé invalidní a ti, pro které je nemožné či komplikované přijít na úřad kvůli snížené pohyblivosti.
„Záleží na dohodě, kancelář pojede, pokud to bude skutečně opodstatněné,“ slibuje šéfka úřadu Pokorná.

Co pojízdná kancelář občanům nabídne?
Budou v ní k dispozici stejné služby jako ve všech informačních kancelářích, tedy podatelna, ověřování podpisů a dokumentů a služby Czech Pointu, který nabízí ověřené výpisy z rejstříků (výpis z katastru nemovitostí, obchodní rejstřík, rejstřík trestů). Vzhledem k zaměření na starší a invalidní občany bude kancelář vyřizovat veškeré služby sociálního charakteru.

„Přivezeme potřebné formuláře až k lidem, naši pracovníci je pomohou vyplnit a rovnou je převezmou,“ popisuje Lenka Pokorná. Mobilní úřad plánuje radnice využít při místních šetřeních. „Vzhledem ke stísněným podmínkám na odboru dopravy a životního prostředí bude na místní šetření vyjíždět do terénu i mobilní kancelář, ve které se rovnou vyhotoví zápis, zapracují se do něj připomínky a vydá se občanům,“ plánuje tajemnice.

V neposlední řadě pak úřad v autě může posloužit v době krizí, jako byly například povodně. Využije se při podzimních senátních volbách, při setkání radních s občany nebo při kulturních a sportovních akcích.

Příjezd mobilní kanceláře si občané mohou objednat v úředních hodinách u jakéhokoliv úředníka, se kterým řeší své záležitosti. Ten jejich požadavek předá dispečinku, který zajistí výjezd a domluví návštěvu. „Zajíždět k lidem bude kancelář po dohodě, pokud si budou přát, aby přijela v sedm večer, tak přijede v sedm,“ slibuje tajemnice.

Lidé se také mohou rovnou obracet na radniční Kontaktní centrum  200 189 111.

Technické parametry mobilní kanceláře
Jedná se o vozidlo typu VW – Volkswagen Transporter, vybavení vozu je: notebook, tiskárna, internetové připojení, digitální fotoaparát.



Martin Šalek
tiskový mluvčí MČ Praha 6
msalek@praha6.cz
tel.  220 189 957
mob.  602 316 908
ICQ 199–901-370



--- konec tisknuté stránky www.sestka.cz/aktuality/mobilni-radnice-2008-07-02 ---

Úřad městské části Praha 6
Čs. armády 23, Praha 6, PSČ 160 52

Kontakty

Ústředna: 220 189 111
Bezplatná infolinka: 800 800 001
Fax: 220 189 111
Email: podatelna{zavináč}praha6{tečka}cz
Datová schránka: bmzbv7c
Web: www.praha6.cz

Soubory cookie (nebo podobné technologie) používáme, abychom mohli přizpůsobit obsah a reklamy konkrétním uživatelům, poskytovat funkce sociálních médií a analyzovat návštěvnost našeho webu. Kliknutím na možnost „Povolit vše“ s tím souhlasíte a také souhlasíte se sdílením informací (Jaké údaje shromažďujeme) o vašem použití našeho webu, který provozujeme s našimi přidruženými společnostmi a partnery. Předvolby můžete spravovat v části Nastavení souborů cookie, svůj souhlas můžete kdykoli odvolat nebo více informací najdete v Prohlášení o ochraně osobních údajů.